tisdag 25 februari 2014

Blogga eller Instagramma?

Instagramma eller Blogga?
måste jag välja?             båda sociala medierna är ju så roliga på var sitt sätt!
ibland vill man förmedla sig med foto, 
ibland vill/behöver man skriva av sig alla 
bokstäver som kommer farande i hjärnan.

måste jag välja?              nix, jag kan nog göra både ock - jag är ju tjej :-)

Instagram har däremot tagit större delen av min tid, den senaste tiden,
så därför tänkte jag nu iaf visa några roliga fotomontage 
för er som kanske inte följer mig på Instagram, 
ännu...
för er andra, så får ni se dom en gång till, kom bara ihåg att här på bloggen
 så kan man inte trycka på "gilla"-knappen :-) 
utan här får man Gärna skriva en kommentar, TACK!

barbie, sjal, pulsvärmare

mössor, pannband, halstub

poncho´s

sjal i härliga vårfärger

en helt vanlig kväll hemma hos mig och min man :-)


På återseeende mina kära bloggläsare och Instagramföljare

Kram kram


ps. min Instagram-adress är STIKKIATELJE



1 kommentar:

  1. Hej!
    Kan man beställa virkade studentmössor av dig?
    Vill du att jag skickar garn till dig.
    Kontakt mig gärna på min mailadress: moavellinge@gmail.com.
    Jag kan virka, men mina fingrar knyter sig ibland. det är väl åldern som gör sig påminn!!!
    Ha en bra dag.
    Vänlig hälsningar
    Monica Andersson

    SvaraRadera