onsdag 11 september 2013

Flytt = Nytt

Samtidigt som jag ställer undan sommarfläkten    


så hör jag fåglarna som är på väg till nya breddgrader                                      

och jag får ett underbart flyttkort av en fantastisk vän som är på väg 
mot nytt hem och nytt jobb 
= Modigt

Hösten ger nya möjligheter att skapa nytt,
nya kontakter,
nya alster,
nya produkter
vad är det för hemlig, ny ask som ligger i skålen bland de andra gamlingarna???
Det gäller att vara nyfiken på nya såväl produkter som nya kollegor bland alla invanda vanor på jobbet. 
Se det som spännande med nytt och Modigt av den som kommer ny!

Ni kanske undrar vad jag hittar på för nytt i höst...
... ja, vi får se vad detta kan bli när det blir färdigt.

Ni är också VÄLKOMNA in i min ateljé 
dörren står öppen
och där finns det möjligheter att spana in det nya för hösten:-)

Kanske jag kan få lov att bjuda på något nytt, gott!
Tänk bara på att komma en 5-dag och inte en 2-dag :-)

KRAM / Kikki







4 kommentarer:

  1. Härligt skrivet, så rätt, man måste vara nyfiken på livet. Funderade ett tag vad en 5-dag betydde, men kom på det. Klurigt o bra.
    Mr Yamaha

    SvaraRadera
  2. Hade jag bott hemma hade jag kommit in direkt! Bra och inbjudande text :)

    MVH
    Påflyktfrånvärmen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gött! Tack!
      Obs! Tänk bara på att man måste knacka på dörren före man blir inbjuden! Detta gäller speciellt alla med snopp :-)
      Kram / Kikki

      Radera