fredag 1 mars 2013

våren får minsann vänta ;-!!

Min kära arbetskollega kom strålande in på mitt kontor häromdagen
 - Va bra! Idag var det så kallt, så jag fick använda den goá mössa
           du stickat till mig




                 passar både till kille och tjej

och det finns fler mössor som ska hinnas bli använda innan snön rinner
och försvinner
- och våren vinner

             till små godingar som bara behöver vara busiga för att charma världen 
likaså denna lilla söting                  

 broderad framsidaoch baksida
en sån här finns INGEN mer av!


och...en mössa till en speciell grabb
som har fullt upp med syrrors gnabb
TUFF - antingen så här ;-)
eller så här ;-))

ok, du undrar vart jag gömde bollen...
   här är den ;-)

Kram Kram

4 kommentarer:

  1. Robert Dahlgren2 mars 2013 kl. 17:17

    Snygga, annorlunda mössor :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Kanske du behöver?!?
      Kram / Kikki

      Radera
  2. Snygga konstruktioner! Här uppe i Umä kan det vara skönt med något varmt om öronen :) Funderar på en beställning snart. Hör av mig ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, men visst... i Umä är det väl kallt en stund till! Dä´ ä´ bar å hör av sig ;-)
      Kram / Kikki

      Radera