torsdag 21 juni 2012

LYCKA ÄR... att fiska ;)

TACK till mina fiske-vänner
för en fantastisk helg, med rullstol och hela alltet!
........................................
...fiskarna i haven...
Låten som Idde Schultz sjunger, som är så bra;-)

............................................................ 
Jag går och fiskar, Och tar en tyst minut, Åker ut, ut och fiskar, 
En chans att andas in, andas ut

Ps. Gyllene Tider
http://open.spotify.com/track/4LZhxPSsWW6djAWn9IaI2F
......................................................
Man kan också...
..."odla fisk"

..................................................................


ensam är inte alltid stark

 
"så nära och ändå så långt bort"
eller
"Lycka är... att vara tillsammans"
<3




2 kommentarer:

  1. Tack själv alla ni för en härlig helg! Fantastiskt fina fiskar du gjort!
    Studentmössorna blev väldigt bra, tack!
    /Ingrid

    SvaraRadera
  2. Vilka underbara fiskar!
    Jag tänkte på dig när jag var ute på den australiska vischan och tog några kort som jag ska skicka till dig!

    Ses snart!

    SvaraRadera